رفع مزاحمت حشرات موذی در شمال کشور

در شمال حشرات گوناگون زیادی وجودی دارد که در مناطق دیدنی و طبیعی شمال خارج از ذهن نیست

ویلا شمال ، ویلا های زیادی در ساحل و جنگل موجود دارد برای فروش به همین خاطر حشرات زیادی در ساحل و جنگل موجود است که با این مقاله به حل این مشکل می پردازیم

برای دیدن ویلا ها در شمال کلیک کنید

برای ازبین بردن سوسک از راه زیر استفاده کنید

از بین بردن سوسک کار راحتی می باشد کافیست فقط یک بار امتحان کنید.برای از بین بردن سوسک علاوه بر سم های داخل بازار از این روش هم می توانید استفاده کنید: مقداری مربا داخل یک شیشه نوشابه یا شیشه آبلیمو بریزیدو بطور خوابیده در زیر کابینت یا هر جای دیگر که لازم است قرار دهید.بخاطر طعم مربا سوسک ها به داخل بطری می روند. در این موقع سوسک ها درون بطری رفته و بیرون آمدن آنها محال است.

از بین بردن مورچه ها در ویلا های شمال کشور

می توانید روی مورچه ها نفت بریزید،تمام مور چه ها از بین می روند.

چند پوست خیار مورچه ها را فراری می دهد.

چند دانه میخک در کابینت مورچه ها را فراری می دهد. که زیبا ترین و تمیز ترین راهش همین هست

جلوی بید زدی در ویلا های شمال را بگیرید

برای جلوگیری از بید زد گی می توانید نفتالین را لای لباس بگذارید.ویا از این روش استفاده کنید، نفتالین را از درون لباس به لباس سنجاق کنید و لباس را داخل کمد آویزان کنید. با این کار بوی نفتالین هم کمتر استشمام می شود.

اگر می خواهید به لباس نفتالین نزنید می توانید لباسهایتان را درون کیسه ای پلاستیکی قرار دهید با این روش لباس به هیچ عنوان بید نمی زنند.

ازبین بردن عنکبوت ها در ویلا های شمال کشور

برای از بین برد عنکبوت ها راهکار های زیر پاسخگو است. عنکبوت ها اغلب در جستجوی غذا و گرما وارد ویلا میشوند.ما همه میدانیم که آن ها شکارشان را صید میکنند، که این میتواند برای ما مفید واقع شود ، اما آیا واقعا دلتان میخواهید که ویلا را با عنکبوت ها تقسیم کنید؟ میتوانید با کمی غذا و فنون مختلفی از آن ها خلاص شوید.برای برداشتن تار عنکبوت نیز روش دیگری توصیه می کنیم :از سقف یک جوراب را به سر یک چوب قرار دهید و بانوار چسب آن را محکم کنید و سقف را تمیز کنید برای تمیزکردن زیر یخچال هم از این روش استفاده می کنیم.

 

لینک منبع