انجام تحقیقات برای تاثیرات بهتر ماساژ درمانی

ایده تحقیق به طور کلی کمی ترسناک است.بسیاری از ما به طور کامل درک نمی کنیم که چه کاری در انجام تحقیقات انجام می شود و فرض می کنیم که فراتر از ما و فراتر از توانایی های ماست. فقط پزشکان ، مهندسان و دانشمندان سطح دکترا درگیر تحقیق هستند ، درست است؟ خوب . . . نه ، درست نیست
بسیاری از متخصصان تقریباً در هر زمینه ای مشغول تحقیق هستند! تحقیقات به دلایل بسیاری از اهمیت برخوردار است ، و کمترین اهمیت این نیست که دانش و بهترین شیوه ها را اثبات می کند ، چیزی که هر رشته می خواهد و به آن احتیاج دارد. ما نمی خواهیم پزشکان ما حدس بزنند که چه مواردی را ایجاد می کند ، چه عاملی را ایجاد می کند و چه علاج می کند ، همانطور که نمی خواهیم مهندسین ما هنگام طراحی و ساخت آسمان خراش ها ، پل ها و تونل های خود بهترین "بهترین حالت" خود را انجام دهند. آموزش ماساژ.
تحقیقات در مورد تولید دانش است ، در مورد ساختن یک دانش از دانش در یک زمینه است که می تواند توسط همه کسانی که در این زمینه یا اطراف کار می کنند ، به آنها ارجاع داده شده و ساخته شود. تحقیقات پر دردسر و وقت گیر است. هیچ یک از پروژه های تحقیقاتی نمی تواند به همه سؤالات پاسخ دهد. در حقیقت ، یک پروژه تحقیقاتی خوب می کوشد فقط به یک یا دو سؤال پاسخ دهد. تمرکز محدود به محققان اجازه می دهد تا مطالعات خود را به گونه ای طراحی کنند که سردرگمی حداقل باشد ، و سؤال (های) و پاسخ های ایجاد شده تا حد امکان روشن باشد. این همان چیزی است که به ما اثبات یا شواهدی از واقعیتهای تولید شده در تحقیقات می پردازد.
تحقیقات برای حرفه ما کارهای مختلفی انجام می دهد ، از جمله:
کیفیت دانش حرفه ای ما را از طریق دانش مبتنی بر شواهد و اثبات افزایش می دهد و بهبود می بخشد.
با ارائه اطلاعات درمان جامد ، با پشتوانه شواهد ، تصمیمات ما را در مراقبت از مشتری بهبود می بخشد. آموزش طب سنتی.
شیوه های آموزش مشتری را از طریق اطلاعات بهتر و دقیق تر بهبود می بخشیم تا در مورد شرایط و معالجه آنها با آنها به اشتراک بگذاریم.
ایجاد استاندارد در پروتکل های درمانی ، اطمینان از اینکه کلیه متخصصین درمانی در این زمینه ، حداقل مراقبت لازم را برای اطمینان از درمان ایمن و مناسب مشتری انجام می دهند.
کارهای مفید ما را تأیید می کند و باعث می شود تا مفهوم ماساژ درمانی به عنوان "هیپی دیپی" ، یک مادربزرگ جدید مورد استفاده قرار گیرد.
احترام ماساژ درمانی را از سایر متخصصان پزشکی و بهداشت دریافت می کند.
کمی در مقابل تحقیقات کیفی
کلمه کمی از کلمه کمیت سرچشمه می گیرد ، به معنای چیزی است که می تواند شمارش یا اندازه گیری شود. بنابراین ، تحقیقات کمی ، اطلاعات را به عنوان تعداد سخت و آمار تولید می کند - سرشماری ملی نمونه خوبی از این است. ما اغلب در تبلیغات به این نوع تحقیقات مراجعه می کنیم: "1 از 10 دندانپزشک" یا "3 از 5 پزشک" هر دو نمونه از نتایجی هستند که تحقیقات کمی تولید می کند. تحقیقات کمی باعث جدا شدن علت و معلولیت می شود و امکان اندازه گیری خاص یا شمارش یک پدیده را فراهم می آورد.
از طرف دیگر تحقیقات کیفی بیشتر با استفاده از مشاهدات ، نظرسنجی ها و مصاحبه ها در تلاش برای جداسازی علت اصلی بیشتر علاقه مند به چگونگی و چرا پدیده هستند. تحقیقات کیفی بیشتر در علوم اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به محققان این امکان را می دهد که چگونه افراد و گروه ها با یکدیگر تعامل داشته باشند.
جمع آوری داده ها از تحقیقات کمی می تواند شامل ردیابی یا شمارش تغییرات ناشی از یک رویداد ، نظارت بر پاسخ های فیزیولوژیکی یا جمع آوری نمونه های بیوشیمیایی باشد ، در حالی که جمع آوری داده ها در تحقیقات کیفی می تواند شامل مصاحبه ، پرسشنامه و مشاهدات رفتاری باشد.آموزش پوست و زیبائی skin care.
یکی از مهمترین جنبه های تحقیق ، بررسی همسالان است. تحقیقات باید در کنفرانس ها ارائه شود یا در ژورنال ها منتشر شود تا سایر متخصصان این حوزه بتوانند آن را بررسی و نقد کنند. این یک جنبه مهم از تولید دانش است زیرا امکان بررسی انتقادی را فراهم می آورد ، در حالی که سایر متخصصان می توانند بخشی از تحقیقات را ارزیابی کرده و مشکلات موجود در طراحی یا اجرای روشهای تحقیق را شناسایی کنند. سپس با بررسی تحقیقات گذشته می توان تحقیقات آینده را بهبود بخشید.
در مورد ما ، ماساژدرمانی ، تحقیقات برای رشد و توسعه یک زمینه عملی بسیار مهم است. برای ایجاد پروتکل های درمانی مبتنی بر شواهد و بهترین روش ها برای این زمینه ، ما باید درگیر تحقیقات باشیم.

ماساژ درمانگران همواره در تلاش برای حرفه ای بودن بوده اند و مفهوم "اول ، ضرری نبینید!" حال ما باید بیشتر به سمت پایین حرکت کنیم و بهترین گزینه های درمانی موجود برای همان مشتری ها را تعریف کنیم.
تحقیقات ماساژ درمانی در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ، و به متخصصین درمانی فرصت گسترده ای برای یادگیری ، رشد و ارائه یافته های خود به نسل جوان درمانگران ارائه می دهد. زمان آن فرا رسیده است که ماساژ درمانگران به عرصه تحقیق حرکت کنند و برای تولید زمینه خاص خود از پروتکل های درمانی تحت حمایت از شواهد و بدن از دانش مبتنی بر شواهد کار کنند.

 


لینک منبع