معاملات باینری آپشن

پس از رشد معاملات باینری آپشن در سال 2012، بعد از آن که به عنوان یک بازار مالی در سال 2008 شناخته شده بود، معاملات باینری آپشن اعتبار گسترده‌ای را بدست آورد. در این مدت، افراد بسیار زیادی در جستجوی اصطلاح ” باینری آپشن چیست ” در گوگل بودند و گزارش‌های Futures Mag حاکی از آن بود که از “معاملات فارکس” پیشی گرفته است. یکی از دلایل افزایش علاقه تریدرها به باینری آپشن، وضع قوانین و مقررات برای این بازار مالی است.

باینری آپشن یک تجارت به رسمیت شناخته شده توسط حوزه‌های قضایی اتحادیه اروپا مانند CySec و دیگر مراجع قضایی بین المللی است. علاوه بر این، وضع کننده‌های قوانین و مقررات همچنان سختگیرانه بر دستورالعمل‌ها و وظایف معامله گران در این بازار مالی نظارت دارند. فایننشال تایمز نیز گزارش هایی در مورد اقدامات اخیر انجام شده توسط FCA (سازمان كنترل مالی) در رابطه با شركت‌های خاطی در فعالیت های حوزه آموزش باینری آپشن ارائه می دهد. بیشتر بخوانید: فارکس بدون سرمایه

از این رو، اگر تعریف شما در مورد امنیت در سؤال “آیا معاملات باینری آپشن ایمن است؟” این است که آیا قوانین و مقرراتی برای آن وضع شده است، جواب بله است. تا زمانی که بروکرهای باینری آپشن مناسب را انتخاب کنید. اگر نگرانی شما این است که آیا این نوع معامله و تجارت عاری از ریسک است، مطمئنا هرگونه معامله‌ای، نه فقط باینری آپشن، ریسک و خطر دارد. هر سرمایه گذاری‌ای، در هر نوع تجارت و معامله‌ای با ریسک محاسبه شده همراه است زیرا هیچ تضمینی برای عملکرد خوب در آینده وجود ندارد.

استدلال قمار بودن باینری آپشن

مدتها است که بحث سرسختانه‌ای در مورد اینکه آیا باینری آپشن قمار است یا خیر، وجود دارد. بروکرهای باینری آپشن با این استدلال آن را قمار نمی‌دانند که اشخاص ثالثی نیز در پرداخت‌ها شرکت می‌کنند و همچنین این که بروکرها هیچ کارمزدی تحت عنوان قرعه کشی در پایان هر تجارت برنمی‌دارند. اما اینها استدلال‌های حاشیه‌ای هستند. بسیاری هنوز استدلال می‌کنند که قالب اصلی ساختن یک پیش بینی و یا از دست دادن یا پول درآوردن از آن اساسا به عنوان یک بازی شانس شناخته می‌شود. سوال جالب اینجاست که آیا این تفسیر به کلیه معاملات سهام و دارایی گسترش می‌یابد یا خیر؟؟؟

بیشتر بخوانید: ثبت نام در بروکر اکسپرت آپشن

آیا معاملات باینری آپشن امن است؟

باینری آپشن چیست ؟ نوعی از معاملات است که در بسیاری از کشورها مردم برای کسب سود و درآمد انجام می‌دهند. باینری آپشن معامله گران را از نظر تجربه از تمام سطوح – از مبتدی تا حرفه‌ای – که در تلاش برای متنوع سازی سرمایه گذاری‌های خود هستند، جذب کرده‌اند. این نوع تجارت طی سال‌ها به یک تجارت قابل احترام و معتبر تبدیل شده است.


لینک منبع