شمیران سوپر - فروشگاه آنلاین مواد غذایی

امروز می خواهیم براتون یکی دیگه از جاذبه های توریستی تهران رو معرفی کنیم . این بار به سراغ جایی رفتیم که نه تنها خارجی ها ، بلکه مردم دیگر شهرها و حتی خود تهرانی ها ! هم دوست دارن حداقل یکبار اونجا را ببینن . شاید براتون جالب باشه که این مکان یک خواروبار فروشی خیلی قدیمیه که الان تبدیل به یک سوپرمارکت خاص شده !

شمیران سوپر ! سوپر انلاین

شمیران سوپر همونطور که از اسمش مشخصه در شمرون و در مرکز اون یعنی تجریش (سرپل تجریش) واقع شده . این فروشگاه در سال 1346 افتتاح شد و از همون اول با رویکرد عرضه تخصصی خوراکی های خارجی و برندهای معروف بین المللی کارش رو شروع کرد ، و با تمرکز بر روی موادغذایی واجتناب از فروش دیگر اقلام سوپر مارکتی ، طی بیش از نیم قرن فعالیت به مرکز فروش بهترین خوراکی ها در ایران ، تبدیل شد .

معروفترین ، خاص ترین و محبوب ترین انواع موادغذایی از روغن ، سس ، ادویه ، کنسرو ، ماکارونی و غلات گرفته تا قهوه ، چای ، شکلات ، آبنبات ، بیسکوییت و ... .

سبک کاسبی خاص این سوپرمارکت که مبتنی بر تهیه خوردنی های درجه یک و سرویس دهی عالی به مشتریان بوده باعث شده که نه تنها افراد خارجی مقیم تهران ، که دنبال موادغذایی کشور خودشون هستن ، بلکه هموطن های عزیز خودمون و مخصوصا آشپزها ، باریستاها ، رستوران ها و کافه ها هم هر چیزی رو که برای آشپزخونه ، تهیه غذا ، دسر ، قهوه و ... نیاز دارن از این فروشگاه تهیه کنن .

طی 53 سال گذشته ، این فروشگاه چندبار اقدام به بازسازی و نوسازی کرده که آخرین آن در سال 1394 بوده که علاوه بر خرید تجهیزات جدید ،مدیران جوان و کار آزموده ای به کادر فروشگاه اضافه شدند و با طرح و ایده های نو تحولات مثبت و ارزشمندی در فروشگاه ایجاد کردند از جمله افتتاح یک کافی شاپ نقلی در فروشگاه!

هدف اصلی ایجاد این کافی شاپ ، این بود که مشتریان بتونن حین خرید از فروشگاه ، به قول معروف دمی هم بیاسایند و با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ناب ، خستگی رو از تنشون بیرون کنند .

خوشبختانه گردانندگان شمیران سوپر از نقش روزافزون و روبه گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی هم غافل نبودن و در سال 94 با راه اندازی پیج اینستاگرام وارد فضای مجازی شدند و در حال حاضر صفحه اینستاگرمشون ، با حدود 55 هزار نفر فالوور ، باارزش ترین میزان واقعی فالوور در بین فروشگاه آنلاین مواد غذایی در ایران رو داره .

استقبال بسیار زیاد مردم از پیج اینستاگرام باعث شد که در سال 1396 ، وب سایت انلاین این فروشگاه و سپس در سال 1397 اپلیکیشن موبایل شمیران سوپر ، با امکان فروش بیش از پنج هزار قلم کالا و ارسال به تمام نقاط تهران و حتی دورترین نقاط ایران ، از طریق درگاه مطمئن بانکی ، راه اندازی شود تا در سریع ترین زمان ممکن سفارشات رو بدست مشتریان برسونند .

شمیران سوپر ، علاوه بر اینکه روزانه پذیرای صدها نفر از هموطنان در داخل فروشگاه هست ، بعنوان یک فروشگاه آنلاین موادغذایی ، به مرجع ارائه اطلاعات مفید و معتبردرحوزه صنایع غذایی و سوپرفودها تبدیل شده و انواع خوراکی های رژیمی کالا ، دیابتی ، گیاهخواری ، کتوژنیک ، ارگانیک و ... فراهم کرده . 

در کنار اینها عاشقان پودر قهوه اسپرسو و انواع نسکافه ها و نوشیدنی های انرژی بخش و مفید مثل چای ماسالا و چای ماچا هم کافی شاپ شمیران سوپر رو به پاتوق خودشون تبدیل کردن .

شاید براتون جالب باشه که اسامی تعدادی از خوراکی های خاص این فروشگاه جذاب رو براتون بنویسیم :

سویا سس ، سس صدف ، جلبک سوشی ، خردل با دانه ، شکلات و کاکائو های بدون شکر ، نودل ، ادویه لیمو فلفل و پاپریکای دودی ، قهوه های عربیکا و روبوستا ، روغن ترافل ، اسپری خامه ، روغن نارگیل ، شیر نارگیل ، عسل ملکه ، خمیر باقلوا ، قهوه ترک ، وانیل ، خمیر هزارلا ، رشته کادایف ، شربت افرا ، جو دو سر ، گرانولا ، آب ووس ، لمون گرس ، تندوری ماسالا ، کورن فلکس های رژیمی و ... تنها گوشه های جذابی از دریای محصولات هیجان انگیز و کم نظیر این سوپر آنلاین هستند .

منطقه شمیران که زمانی به دلیل داشتن آب و هوای فوق العاده و درخت های چنار و افرا در تهران مشهور بود ، اکنون به داشتن شمیران سوپر ، که تنها فروشگاه آنلاین موادغذایی صرفا خارجی هم هست ، به خود می بالد .

جهت آشنایی بیشتر با این فروشگاه میتونید از روش های زیر استفاده کنید :

  • مراجعه حضوری به آدرس تهران ،انتهای خیابان ولیعصر ، میدان تجریش ، خیابان گوگل .
  • تماس تلفنی با شماره 22711331
  • مراجعه به وب سایت www.shemiransuper.ir
  • دانلود اپلیکیشن شمیران سوپر از کافه بازار یا گوگل پلی استور برای گوشی های اندروید ، و سیب اپ ، سیبچه و اناردونی برای گوشی های ios
  • مراجعه به صفحه اصلی اینستاگرام :                                                                   @shemiransuper
  • مراجعه به صفحات تخصصی در اینستاگرام :
          • برای رژیم کتوژنیک                             @keto_shemiransuper
          • برای محصولات ارگانیک                  @organic_shemiransuper
          • برای محصولات گیاهی                          @vegan_shemiransuper      
          • برای ورزشکاران                                       @sport_shemiransuper
          • برای کودکان                                             @kids_shemiransuper
          • خوراکی های بدون گلوتن                      @glutenfree_shemiransuper
          • برای افراد دیابتی                                        @diabet_shemiransuper
          • افراد خارجی مقیم ایران                                @global_shemiransuper
          • رژیم های چاقی                                          @getfat_shemiransuper
          • محصولات کافی شاپی                                  @cafe_shemiransuper
  • استفاده از کانال تلگرام عمومی                                                                         t.me/shemiransuper_ir
  • استفاده از کانال تلگرام تخصصی ، ویژه رستوران ها و خریداران عمده t.me/shemiransuper_wholesale           
  • حساب کاربری در آپارات
  • حساب کاربری در یوتیوب

 

 


لینک منبع