سریال‌های نوروزی سال ۹۷ + تصاویر

سریال های "پایتخت 5" و "تعطیلات رویایی" و "دیوار به دیوار ۲" که از گزینه‌های اصلی پخش نوروزی تلویزیون هستند، این روزها توسط سیروس مقدم، علیرضا امینی و سامان مقدم کارگردانی می‌شوند تا در ایام نوروز 97 بر روی آنتن شبکه های سیما بروند.

داستان سریال‌های نوروزی

«سریال پایتخت 5 »

 

سه سریال که از گزینه‌های اصلی پخش نوروزی تلویزیون هستند، این روزها توسط سیروس مقدم، علیرضا امینی و سامان مقدم کارگردانی می‌شوند.

 

 بازیگران «سریال پایتخت 5 »
بازیگران این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و ... هستند.

 

داستان سریال‌های نوروزی

تصاویر «سریال پایتخت 5 »

 

داستان «سریال پایتخت 5 »
 طبق گفته های کارگردان قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

داستان سریال‌های نوروزی

عکس های «سریال پایتخت 5 »

 
یکی از این اتفاقات حضور داعش در این سریال می باشد که گروه برای تصویرداری این سکانس نیز به ترکیه سفر کرده اند.

  
سریال «تعطیلات رویایی»
سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما برود.


فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی‌نیا که بازیگردانی این سریال را بر عهده دارد خودش هم در آن بازی می‌کند.
 
از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به افسانه بایگان، افسر اسدی، محمود عزیزی و رضا یزدانی اشاره کرد.

داستان سریال‌های نوروزی

تصاویر سریال «تعطیلات رویایی»

 

  داستان سریال «تعطیلات رویایی»
 در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «تعطیلات رویایی» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد ... .داستان سریال‌های نوروزی

عکس های بازیگران سریال «تعطیلات رویایی»

 

  سریال «دیوار به دیوار ۲»

 این سریال با بازیگران اصلی که در سری قبل به ایفای نقش می‌پرداختند، کلید خورد و در ادامه چند بازیگر فرعی هم به آن اضافه شدند.
 
امیر مهدی ژوله به دلیل حضور در سریال «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی در فصل جدید از «دیوار به دیوار» حضور نخواهد داشت.

 داستان سریال‌های نوروزی

  سریال «دیوار به دیوار ۲»

 
سریال «دیوار به دیوار ۲»توسط خشایار الوند به نگارش درآمده و این بار خلاف سری قبل که هر قسمت به یک داستان می‌پرداخت، مخاطب شاهد یک قصه کلی در قسمت‌های متعدد خواهد بود. پخش فصل اول این مجموعه از ٣٠ اسفند ماه ۹۵ به صورت روتین از شبکه سه سیما آغاز شد و تا پایان بهار ادامه داشت.

 بازیگران سریال «دیوار به دیوار ۲»

اشپیتیم آرفی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، همایون ارشادی، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، امیرمهدی ژوله، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، سام نوری، مهوش وقاری در فصل اول این سریال حضور داشتند.

داستان سریال‌های نوروزی
تصاویر   سریال «دیوار به دیوار ۲»

لینک منبع