معرفی آپدیت جدید ios 11.3

به گزارش اپل هاب، امروز شرکت اپل iOS 11.3 را برای iPhone، iPad و iPod Touch منتشر کرد. iOS 11.3 از طریق 6 آزمایش بتا پیش از آنکه در دسترس عموم قرار گیرد، تست و ارزیابی شده است. iOS 11.3 به عنوان یک بروزرسانی بزرگ با تعدادی از ویژگی های جدید در نظر گرفته شده است. برجسته ترین ویژگی که اضافه شده است توانایی کنترل عملکرد باتری است. همچنین Animoji جدید، چت تجاری، تجربه تجارب واقعیت افزوده و توانایی مشاهده سوابق بهداشتی در برنامه Health وجود دارد.

 

آپدیت iOS 11.3

 

طبق روال تمام نسخه های قبلی iOS 11.3 ، iOS 11 با iPhone 5S یا بالاتر، iPad mini 2 یا بالاتر و نسل ششم iPod touch یا بالاتر سازگار است. اپل iOS 11.3 را برای اولین بار برای iPad 2018 منتشر کرد، اما در حال حاضر برای تمام دستگاه های سازگار منتشر شده است.

اگر شما دارای آیفون، آیپد و آی پاد سازگار با iOS 11 هستید، اپل با ارسال نوتیفیکیشن خودکار از شما میخواهد تا به روز رسانی را نصب کنید. اگر این نوتیفیکیشن به هر دلیلی برای شما ارسال نشده است، با رفتن به آدرس Setting > General > Software Update، می توانید آن را به صورت دستی اجرا کرده تا فرآیند نصب آپدیت آغاز گردد.

در حالی که سایز آپدیت های iOS همیشه متفاوت است (ویژگی های مختلف / اصلاحات مربوط به دستگاه های مختلف)، اما سایز iOS 11.3 بسیار بزرگتر از حد معمول و بیشتر از 700MB است. اگر از iOS 10 (یا حتی iOS 9) ارتقا میدهید، توجه داشته باشید که iOS 11.3 تمامی نسخه های iOS 11 را به یک ارتقاء بزرگ تکامل خواهد داد و انتظار می رود که چند گیگابایت باشد.

اما خود اپل در مورد این آپدیت به این شکل توضیح میدهد:

"iOS 11.3 ویژگی های جدیدی از جمله ARKit 1.5 را با پشتیبانی از تجربیات واقعیت افزوده بیشتر، سلامت باتری آیفون (Beta)، Animoji جدید برای کاربران آیفون X و دیگر موارد معرفی می کند. این به روز رسانی همچنین شامل بهبود ثبات و رفع اشکال است."

 

سلامت باتری (بتا)

همانطور که اپل در توضیحات صفحه آپدیت اشاره کرده، iOS 11.3 ویژگی جدیدی را برای نشان دادن سلامت باتری آیفون اضافه می کند و اگر باتری دستگاه شما نیاز به سرویس داشته باشد، در این قسمت توصیه میشود تا باتری خود را تعویض نمائید. برای مشاهده وضعیت سلامت باتری درستگاه خود میتواند به آدرس Setting > Battery مراجعه کنید.
علاوه بر این، کاربران هم اکنون می توانند ببینند که آیا ویژگی مدیریت قدرت که به طور پویا مدیریت حداکثر عملکرد را برای جلوگیری از خاموشی های غیر منتظره دستگاهشان، که برای اولین بار در iOS 10.2.1 معرفی شده، روشن است یا خیر. اگر این ویژگی روشن است می توانند آن را خاموش کنند تا سرعت دستگاه همانند سابق افزایش یابد.

 

تجربه واقعیت افزوده جدید

با iOS 11.3، اپل یک بروزرسانی را برای ARKit منتشر کرده است. ARKit 1.5 باعث می شود تا توسعه دهندگان برنامه هایی با تجارب واقعیت افزوده پیشرفته ایجاد کنند. به عنوان مثال، ARKit 1.5 می تواند آثار هنری، پوسترها و نشانه ها را به تجربه های واقعیت تقویت شده تعاملی تبدیل کند.

اپل گفت که ARKit می تواند تصاویر این دنیای واقعی را به تجربیات واقعیت افزوده مانند پر کردن یک موزه با نمایش های تعاملی و یا «تبدیل پوستر فیلم به واقعیت»، ادغام کند. نمایش دنیای واقعی از طریق دوربین اکنون 50 درصد رزولوشن بیشتری دارد و از فوکوس خودکار برای پشتیبانی یکپارچه پشتیبانی می کند. "

ARKit در حال حاضر می تواند سطح افقی مانند جداول و صندلی را شناسایی کند. در حال حاضر ARKit می تواند اشیای مجازی را در سطوح عمودی مانند دیوارها و درها را شناسایی و مورد استفاده قرار دهد. علاوه بر این می تواند به طور دقیق سطوح نامنظم شکل مانند جداول دایره ای را تشخیص دهد.

 

 Animoji های جدید

اپل Animoji جدید از جمله اژدها، خرس، جمجمه و شیر را در iOS 11.3 اضافه کرد و در حال حاضر مجموعا 16 کاراکتر متفاوت در iOS وجود دارند.

Animoji فیلم های Emoji متحرک هستند که با استفاده از شناسایی چهره Face ID موجود در iPhone X ایجاد شده اند. اپل گفته Animoji برای کاربران آیفون X امکان ضبط کردن پیام های Animoji و حتی ایجاد فیلم های انیمیشنی کارائوکه را میدهد.

با ترکیب تراشه Bionic A11 و دروبین TrueDepth در iPhone X، بیش از 50 حرکت مختلف عضلانی صورت، نمونه برداری، تجزیه و تحلیل و سپس تبدیل به انیمیشن های انیموجی میشوند.


لینک منبع