استوری باشگاه السد برای پورعلی گنجی

باشگاه السد قطر بعد از شکست برابر پرسپولیس از مدافع ایرانی تیمش دلجویی کرده و به او روحیه داد.

 

به گزارش" ورزش سه" السد قطر شب گذشته و در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس ایران شد. تک گل پرسپولیس را در این بازی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم السد به ثمررساند. پورعلی گنجی روی حمله پرسپولیس و سانتر خطرناک محمد انصاری به قصد دفاع به توپ ضربه زد اما توپ تبدیل به گل پرسپولیس شد. السد با همین گل به خودی بازی را باخت و صدرنشینی را از دست داد اما این باشگاه بعد از بازی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام از مدافع ایرانی اش دلجویی کرد. در استوری باشگاه السد که عکسی از چهره ناراحت پورعلی گنجی بعد از بازی و در رختکن است نوشته شده است:« ناراحت نباش برادر، ما با هم برنده می شویم و باهم شکست می خوریم.»


البته که مدافع ملی پوش و ایرانی السد روی این گل مقصر نبود و تحت فشار آن ضربه و گل به خودی را به ثمر رساند اما برخورد این باشگاه با مرتضی پورعلی گنجی باعث خوشحالی است چرا که او بازیکنی محبوب در ایران است. اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بعد از گل به خودی مرتضی و برخورد باشگاه السد این ذهنیت به وجود می آمد که اگر یک بازیکن خارجی در یک بازی حساس یک باشگاه ایرانی در رقابت های بین المللی گل به خودی می زد هواداران و رسانه ها چگونه با او برخورد می کردند؟ اگر بازیکنی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در بازی تیم ایرانی برابر تیم باشگاهی از کشورش چنین گلی می زد چطور؟ فرض کنید یک بازیکن قطری در یک باشگاه ایرانی بود و در بازی با یک باشگاه قطری به تیم ایرانی گل به خودی می زد! یا یک بازیکن عراقی چنین کاری می کرد!


اتفاقی که برای مرتضی پورعلی گنجی افتاد یکی از آن اتفاقات دنیای فوتبال است که فوتبال ایران می تواند و باید از آن درس بگیرد.

 


لینک منبع